|
Er litt forvirret
Jeg går på south beach men prøver meg på fase en enda da jeg ønsker å gå ned nokså mange kg. Jeg spiser ikke karbo. Jeg holder meg til rene kjøtt produkt, blomkål og løk osv. Egg og slike ting til frokost.
Men jeg leste i en tråd at når man ikke spiser karbo så legger man ikke på seg. Pga insulinet ikke reiser i været men er stabilt.
Jeg har vært helt gåen denne uken og spist to ganger middag om jeg kan kalle det det. Har spist kjøtt eller kylling med masse olje og deilig blomkål. Rett og slett pga at jeg har vært ihjel sulten. Og musklene vil ikke bære meg. Å joda vekta viser opp 600 gram???????? Har ikke gått ned noe denne uka.
Så med andre ord så er det slik som vi har lært fra barnsben av at man MÅ innta mindre kalorier enn det man forbruker.
Så jeg må bruke hele dagen i dag jeg til å finne ut hvor mange kalorier jeg får i meg slik at jeg får justert det litt.
I forgårs for eks så spiste jeg middag tidlig for så å ikke spise så mye mer resten av dagen for jeg var ikke sulten. Spiste kun en Skyr i sju tida. Allikevel så beveger vekta seg oppover....
Noen trøstendes ord folkens.......
|