Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 22:43   #7286
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Vurerer å leie bobil en ukes tid i sommer.....men er det noen bobiler som kan kjøres på vanlig kl B sertifikat???

Jepp!

Vi gjorde det i fjor - BESTE ferien EVER! Kjørte til Sverige og sørover (etter varmen og sola), endte opp på ei strand/camping et par dager, før vi dro til sørDanmark og traff på noen kjente vi visste ferierte der. Hadde ingen planer og reiste på måfå (skulle egentlig til sørlandet men det var kaldt og pissregnet...) - jeg kunne tenkt jeg og gjøre det om igjen! Vi betalte 10 000 for en veeeeldig stor og fancy bil (og det var nesten fælt og levere den tilbake *ler*).

De største bilene må du ha opptil 7500 kg - men de fleste som kjørte opp da jeg gjorde det - fikk dette med i sertifikatet... stemmer ikke det mon tro?

Det begynner og bli bra utleid så jeg ville fått ut fingeren og sjekket allerede nå.... jeg sendte sikkert 50 epost til bobilutleiere i nærområdet i fjor - i mars.... og da fant jeg EN bil ledig - pga sykdom og avbestilling

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/