Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 09:02   #24
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tenk om det hadde vært så enkelt at lavkarbo var den beste medisin for alle med fm!
Vi to er i hvert fall bevis på at man kan slite veldig med fm selv om alt på hjemmefronten er helt som det skal!
Var jo en periode man mente at om man skiftet ut jobb eller ektefelle feks, ville man bli frisk!

Ja, Kitt, jeg skulle gjerne finne en løsning.
Tenker på alt fra kosthold til jobb og trening, men jeg finner ikke noe svar....bortsett fra at jeg ikke kan trene for hardt, da blir jeg helt klart verre. Etter to-tre mnd på treningsstudio, så er jeg vrak...uansett hvor forsiktig jeg syns jeg er. Fryktelig vanskelig å finne lav nok treningsdose(som var viktig i hh til legen på rehaboppholdet jeg var).

Det beste er å pusle med litt forskjellig hele tiden...avbrutt av korte pauser. Utrolig hvor lenge jeg kan holde på da.

Vondt er en ting, dårlig søvnkvalitet noe annet.
I natt har jeg igjen sittet oppe i to-tre timer (noe som skjer fra en til fire ganger i uka)og lest. Har forsøkt med sovemedisin, men...bivirkningene av det er heller ikke noe særlig i jobbsammenheng. Nå har jeg fri, så det gjør ikke så mye, men verre når jeg skal på jobb. Da blir jeg rimelig sliten.

For tiden er det føttene som er mest plagsomme...

Krysser fingre for at det roer seg igjen om et år

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat