Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 05:12   #13
mats_
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
mats_ har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Opp i vekt når man begynner å trene?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Som sagt før, ikke heng dere sånn opp i den badevekta. en normalvektig person med normal bmi kan faktiskt ha overflødig fett. det finnes flere tynn/feite mennesker. alle har godt av å trene. når du trener kan du godt gå opp noen kilo i muskler fordi muskler tar mer plass en fett. kroppen samler også vann når du trener men hvis du spiser lavkarbo burde ikke dette være noe problem ettersom du mister mye vann de første ukene

bruk heller målebånd. la mannen din måle seg rundt midjen, så skal dere få se resultater det gir en god motivasjon. men husk at kostholdet er like viktig så treningen, så prøv så godt dere kan å ikke feile her kanskje han har noen såkalte "partystoppere"? typiske er melkeprodukter, nøtter i store mengder og sukkerfrie produkter.

Helt enig, jeg har prøvd ut mye forskjellig de første ukene av ketolysen og først nå har jeg blitt flink til å spise ett ordentlig måltid før trening OG jeg fungerer godt når jeg trener. (uke 5) kan godt være at jeg hadde kommet tidligere igang om jeg bare hadde pakka i meg mat en times tid før trening, tidligere, men men.. man kanke tenke på alt hele tiden !
jeg spiste paranøtter i bra store mengder, men aldri for mye til at jeg gikk ut av ketose, men slutta med det, for jeg merka at det fort ble for mye.. får i meg sunt fett fra raps og oliven samt fet fisk istede. Mye vanskeligere å "overspise" seg på det :P
Menneh.. muskler har større massetetthet enn fett, altså tar mindre plass pr. kilo, sida alt det andre du har skrevet er meget fornuftig regner jeg med at du bare formulerte deg feil ?

mats_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ket Svar med sitat