|
Sv: Generell trening i ketose
Jepp, jeg skal ned, veide 124.7 når jeg starta å er nå 119.3kg (etter 5 uker)
mesteparten a vekta forsvant førsteuka, den berømte vannvekta, og etter det har det vært 0.3, 0.8, 0.5, 0.5 (to siste ukene har jeg trent vanvittig mye) null effekt.
Jeg er veldig tung.. men når jeg ser på hva amerikanerne i The Biggest Loser får til av kardio så fatter jeg ikke hvorfor jeg ikke henger med :P (på kardioen, ikke vekttapet)
Når jeg veide 125 å spiste masse karbs kunne jeg ta 7-8 perfekte armhevinger.. det er jeg ikke i nærheten av å klare enda. (dette er nå uke 6, mandag er da uke 7) har dog en veldig bra fremgang når jeg trener styrke med mange set(5) og reps til utmattelse.. f.eks. 5set med 15-20reps..
Merker dog at kondisjonen begynner å komme seg, så det var nok bare den som hadde tatt seg en pause.. men ja, skikkelig tunge løft sliter jeg fortsatt med :/
Trener 5-7 ganger i uka nå og det går helt fint. Kjenner jeg kommer i bedre og bedre form, men vekta kryper så sinnsykt sakte nedover ! Halvt kilo i uka er ikke akkurat STORT for en som har 30-40kg for mye. Er litt ekkelt iogmed at jeg er så stor, men tar det med ro, for dette er første gang jeg har klart å opprettholde ett vekttap over mer enn 2-3 uker !

|