Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 17:41   #7267
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ringe mamma? Det pleier og hjelpe for meg... både når jeg var 16 som du er og nå når jeg er 40
Hjelper det at jeg er hjemme alene også - og at jeg HATER og være alene i huset om natta? Ligger og lytter konstant... sender deg en klem jeg, og håp om at du finner på noe å pusle med så du ikke tenker for mye (slik jeg også gjør...).
Hilse Trondheim da - jeg har hele familien min der - og sendt sambo til Fosen (Er hjemme pga legetime tirsdag som var og at jeg er ganske dårlig form for tida... MEN koser meg i sola, ser jurassic park på tv og spiser pisket krem med bjørnebær! )

Njaa, mamma og jeg har liksom ikke et slikt forhold... i løpet av årene har hun hatt såpass mye å tenke på selv, at jeg har blitt vant til å takle ting på egen hånd.

Trengte egentlig bare et par trøstende ord herfra... Var (er fortsatt litt) bekymret for at det kan være noe farlig... men som sagt så er jo det evige med at jeg bekymrer meg for å være bekymret, og da hoper deg seg liksom opp.

Men da kan jeg vel egentlig regne med at det er dét som er "problemet", og ikke noe med hjertet? Vil liksom gjerne kunne slå meg til ro med at jeg ikke burde komme meg på sykehus...

Og elsker egentlig å være hjemme alene, men akkurat nå fikk jeg litt panikk! Dvs, broren min er hjemme da, men han er litt naiv og uvitende - føler meg mye mer voksen enn ham til tross for at han er to år eldre - så da ville jeg liksom ikke bekymre han når jeg kunne spørre dere her inne.

Edit - legger inn dette her jeg, så slipper jeg å ha tre innlegg på rad:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En lege fortalte meg at man kan få ødemer i kroppen når man drikker for lite vann. Det er fordi kroppen samler vannet rundt vitale organer. Jeg kan kjenne det på den måten at det blir så stramt over brystet. Men straks jeg får endel vann innabords forsvinner denne pressfølelsen igjen.

Hvis jeg spiser for masse karbo får jeg i tillegg ødemer i beinda, men det skal visstnok ha en annen årsak og da er et bare to ting som hjelper; begynne med lite karbo igjen eller ta vanndrivende.

Hmm, kanskje dette kan være noe?? Drikker nemlig veldig lite i løpet av dagen - er jo ALDRI tørst.

*Løper inn på kjøkkenet og henter seg en flaske vann*

Sist redigert av Julie : 21-04-11 kl 18:14.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥