Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 16:55   #7264
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har i løpet av dagen følt meg litt "trang" og ekkel i brystet... følte meg litt rar i går kveld óg, men ikke akkurat det samme som i dag, og så regnet jeg med at det kom av den burgeren jeg spiste fra Sesam (med brød og det hele)...

Føler også at jeg har ganske til hjertebank... har egentlig ganske høy hvilepuls sånn til vanlig, så det slår ikke RASKERE enn normalt, akkurat... er bare som om brystet er mer "urolig" og stresset.

Noen som har noen tanker? Fikk så smått et lite angstanfall i dag, da jeg har veldig mye på tankene for tiden... er det kanskje det? Mye stress? Er liksom en sånn type person som blir stresset av å VÆRE stresset, og ser for meg alt mulige slags farlige sykdommer når jeg blir sånn her - og det gjør jo ikke ting bedre, akkurat...

Noen tips til hvordan jeg kan få roet meg litt? Har nesten mest trang til å gråte, men familien er bortreist, så jeg føler meg nokså bekymret og ikke minst ensom her jeg er for meg selv...

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥