Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 16:48   #14
Stinemoor
Juniormedlem

Stinemoor sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: På det blide sørland
Stinemoor er på en erverdig vei

Sv: Hvordan begynner man?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg vil anbefale ketolyse. Har selv mistet 40 kilo på den måten. Kjøper du boka er det et svært enkelt opplegg å følge. Du spiser god mat, med mye varisjon og er alltid mett. Mange her inne på forumet går på ketolyse eller har gått på ketolyse så du kan få mange gode tips og råd her inne av oss!

hei. Jeg sitter å vurderer ketolysekuren selv. Men en ting jeg lurer på er: Skal jeg følge denne kuren helt til jeg har nådd målet mitt? Og må jeg leve slavisk etter disse diettene etter jeg har nådd målet mitt?

Jeg blir helt stresset og forvirret av Alle disse "reglene" Jeg har egentlig bevisst holdt meg borte fra slike dietter hvor man må slavisk telle inneholdet i maten.

Men jeg har hørt så mye skryt om lavkarbo og er desperat etter å komme ned i en normal vekt at jeg har gitt etter og funnet ut at jeg vil teste ut denne vidunderkuren.

En annen ting er at jeg sliter veldig med overspising. Hvordan er denne kuren i forhold til det, vil den hjelpe meg til å dempe lystene mine etter mat og søtsaker?

Stinemoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat