Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 10:43   #18
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Legen ringte akkurat: Farlig høyt kolesterol

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Personelig syns jeg mange her inne må slutte å svare på lege spørsmål uten å ha den fulle medisinske bakrund til vedkommende.

Leger er ikke guder og når de ikke engang følger med på den nyeste forskningen innen for dette så må man søke informasjon selv. Man har ansvar for sin egen helse og det betyr ikke at man godtar det legen sier uten å selv undersøke om det er hold i det legen kommer med, særlig ikke når det gjelder kosthold.

Folk sier ikke hva trådstarter skal gjøre, de gir lenker med informasjon om leger som er mer oppdatert på kolesterolspørsmålet enn det legen til trådstarter tydligvis er.

Når man vet at mettet fett og kolesterol ikke har den sammenhengen som tidligere påstått, så er det mer rart i min ører å følge råd fra en lege som ikke vet hva han/hun snakker om.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat