|
Sv: Tar steget inn hit ...
Harrytur er jo knallbra med lavkarbo, selv om macern roper høyt der nede. Og godisene...fysj!!
Jeg synes det tok meg 3 mnd før energien kom.
Er så mange som skriver om den, mens jeg var halvdau lenge, og syntes det var kjempekjipt at jeg ikke engang skulle få den gleden. Men plutselig ble det bedre. Samme med vann i kroppen, smerter i ledd og muskler, søvn, fordøyelse, ikke lenger luft i magen som er fint f.eks
Hjalp med mer smør, tror jeg
Hadde nok hodepine i et par uker. Godtesuget forsvant fort, men dukker opp innimellom. Mørk sjokolade er ikke så bra, og alle andre koseting som de som lever på lavkarbo, men ikke skal ned i vekt, kan spise. Tok litt tid før jeg skjønte forskjellen der gitt...
Det som er hyggelig å formidle er at det funker og blir etterhvert en normal livsstil. Nå er det karbisene som virker usunne, mens smør er supert!!!
Utrolig moro.
Og imorgen er det lammestek med deilig saus (fløte, kraft og sånn johanneskjerne...???husker ikke hva det heter..)....
Jeg drikker også mye pepsi max. Stresser ikke med den.Men har merket i det siste at det blir mindre av den, helt sånn av seg selv. ER vant med vann nå...så holder man på en stund så gtror jeg pesin begrenses automatisk )
Vel, velkommen og lykke til!!
Les og jobb med tankene dine. Ternk positivt, ikke tenk "jeg er lei av egg" f.eks for da blir du så utrolig lei. Snakk med hjernen din så blir det etterhvert egne automatiske tanker...
Det skal ikke være lett, men det er litt moro når man begynner å bli bevisst hvordan man tenker og dermed kan ta litt tak i det.
Jeg tror lavkarbo automatisk øker bevisstheten våres fordi den er så utrolig på kant med vanlig tradisjonell tenkning om sunn mat.
Nok fra meg...

|