|
Sv: Noen marsstartere her?
[
Hallo alle ihop!
Jeg begynte også i begynnelsen av mars. Sluttet å røyke i fjor og hadde allerede lagt på meg litt fra før. Så nå var det minimum 15 kilo for mye for at jeg kunne føle meg vel.
Jeg trodde oppriktig at kiloene skulle rase av. Det har de ikke gjort. Men det er ikke vanskelig å følge opplegget. og sakte men sikkert så går det nedover.
Jeg har ikke trent noe særlig, da jeg faktisk blir mer sliten enn før. Jeg merker melkesyre i lårene mye raskere nå enn når jeg gnafser karbohydrater.
Første delmål var 5 kilo. Det er nådd nå. Jeg tar påskepause og skal spise snop, corn flakes og brød frem til påskeaften.
Hvordan går det med dere andre marsstartere?
Heisann.. Jeg har det akkurat som deg...Kiloene går sakte men sikkert nedover....Har også gått ned ca 5 kilo. Jeg orker faktisk heller ikke trene så mye, pga melkesyre langt opp til ørene bare jeg prøver meg på en bratt bakke. Håper virkelig det blir bedre etterhvert. Er glad i å gå på fjellet, men gruer meg litt siden melkesyren har tatt helt overhånd etter jeg begynte på lavkarbo. Har alltid vært en "slow starter", med litt startproblemer i begynnelsen av turer,men det har pleid å løsne etter en 15-20 minutter, og da har jeg kunnet gå og gå og gå..... Men ikke nå, det gir seg liksom ikke. Noen som har tips eller råd ang dette????
Ellers holder jeg meg til lavkarbomat også i påsken, men har innført Atkinsbaren ... Føler meg skikkelig BAD når jeg nikoser meg med sjokolade....
|