Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 18:27   #7253
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som pleier å handle f.eks hos Ellos?
Jeg har gjort det et par ganger, og måttet sende tilbake nesten alt fordi det ikke er pent på meg, eller ikke passer.

Jeg handler endel basisplagg (+badetøy) på Ellos, og det passer stort sett alltid.Men jeg vet veldig godt hvilke fasonger jeg ikke passer i, så jeg gidder ikke teste nye ting der. Det tar jeg heller i butikken. Men som sagt, basisting fungerer fint. Desstuen har de endel bukser som er rette i hoftene, noe som nesten er umulig å finne ellers.

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hun vil helst ikke gå på besøk hvor hun må bruke bilen, siden hun skal ha sine vinglass uansett hvor hun er. Må hun kjøre, er hun snar til å kjøre hjem, for hun skal roe ned for kvelden med sine glass.

Definisjonen på avhengighet er jo når man begynner å ofre tid med familie eller omngangskrets for å pleie vanen sin (gjelder alt fra spill, alkohol, internett, jobben osv). Og det høres det jo ut som hun gjør