Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 17:21   #35
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Jeg går på lavkarbo for å ha kontroll over blodsukkeret mitt siden jeg har diabetes 1. Jeg har etterhvert funnet ut at kroppen min tåler 10 -15 karber pr måltid om jeg også legger inn mosjon etterpå (laaang tur med bikkja).
Jeg spiser lavkarbo, men jukser litt. Jeg passer bare på at totalkarbene i et måltid holder seg innenfor max 15.
Jeg kan dermed smake på det meste, bare i mye mindre målestokk enn jeg gjorde før i verden. De siste dagene har jeg f.eks. hatt skikkelig lyst på kiwi og plommer. 1/2 kiwi eller ei plomme som dessert etter et måltid med masse fett i går helt supert.
Tror ikke jeg savner noe........dvs. en sommer uten maaaange softiser blir tøft