Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 09:44   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Bacon, koffein og lavkarbo

Kaffegreia er vel ganske individuell. Atkins fraråder kaffe i induksjonsfasen rett og slett for å oppnå en slags fullstendig "detox"-effekt, slik jeg oppfattet det. For mange er det vanskelig å nyte kaffe uten melk, sukker, kaker. Og i tillegg er det da noen få som merker at deres kropp går lettere ned i vekt uten koffein. Såvidt jeg har skjønt er de i ekstremt fåtall - de gangene det blir diskutert her på forumet kommer det i alle fall frem et stort flertall blide kaffedrankere.

Bacon er som regel merket med innhold, ja - noe av det er merket med glukose, men så lite at det ikke registrerer som så mye som 1 karbohydrat per 100 gram, engang. At utenlandske forum er opptatt av det er kanskje fordi amerikanerne har en greie for søtt bacon? Jeg aner ikke om de faktisk selger det ferdig søtet, men det virker jo ikke helt umulig, siden det gjerne helles lønnesirup over det, uansett...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat