Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 06:25   #11
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Savner ikke noe spesielt jeg. Det er jo som oftest en grunn for at vi begynner å spise lavkarbo mat. Ønske om å gå ned i vekt, bedre helse etc.... da er det jo ofte de tingene vi "savner" som faktisk gjorde oss overvektige eller syke. "koste" meg med god gammeldags sprø pizza før helgen skal bli lenge til neste gang kan du si var jo dårlig hele helga p.g.a. av det. Da sa mannen i huset at du er mye mer oppegående og smilende når du spiser din mat. Så hvetemel og gjær er gift for min kropp iallefall. Greit å ta en liten test innimellom, bare for å få det bekreftet at slik som jeg lever nå er slik jeg skal leve 4ever. Selv om endel smaker og konsitenser ikke er de samme så er det en vanesak og en må bare venne seg til og teste ut hva som gir best resultat for en selv. Krever litt prøving og feiling og nye tenkemåter når det gjelder å lage all mat fra bunnen.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat