|
Sv: Noen marsstartere her?
Vekten i dag viste 114,9, da er jeg ned 10,4 kg siden 4 mars, fruen har også begynt, så nå må jeg lage mat til henne også. Jeg mistenker at hun har startet siden hun er grunnleggende lat. Etter at jeg startet har hun måtte lage sin egen mat............ Hun er nok 15 kg overvektig så hun trenger det jo.............
Jeg har prøvd alt som er foreslått både her og i andre forum, men klarer ikke å komme opp i det prosentvise energiinntaket av fett som er anbefalt. Fettinntaket ligger på ca. 50% av det totale kalorimengde jeg inntar hver dag, men jeg minker fremdeles i vekt ......... Etter to dager hvor jeg tvang meg selv til å spise mer fett, hadde jeg de mest ubehagelige timene jeg noen gang kan huske, med oppkast, magesmerter og hjertebank så jævelig at jeg ikke sov på to netter.
En annen ting som jeg tenker på er at det er ikke mange dagene jeg klarer mer enn to måltider i døgnet.
De siste dagene har forøvrig psoriasissgikta blussa sterkt opp, nå er også albuer, kne og ankler angrepet........... Håper ikke dette har noe med ketose å gjøre.

|