Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 20:11   #10
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Får ikke maten ned ...

Opprinnelig lagt inn av DrømmerOMbaby, her.

Jeg har aldri testet meg for meieriprodukt-allergi da, men jeg har vært hos noen alternative og blitt fortalt det. to forskjellige som ikke vet om hverandre. Og så har jeg PCOS, og et sterkt ønske om baby, så har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for at jeg får vel høre på disse alternative.. I tillegg til lavkarbo som legen beordret meg på. hehe. jammen skal man slite for å bli gravid - og beholde.. har mistet 2 ganger så jeg vet at jeg kan bli gravid..
Men jeg savner fløte, rømme og alt det som hører med.. Jeg syns det er så vanskelig å finne alternativer til det, soyaproduktene har jo altfor mye karber. og ikke smaker det godt heller..

Tror jeg har lest noe her inne om at soya kan tukle med hormonene...? Mener å huske at en her inne spurte om hva slags produkter de med PCOS burde holde seg unna, og at soyaprodukter ble nevnt...

Jeg skal ikke si noe sikkert, altså - jeg synes bare å huske at jeg har lest det i en eller annen tråd.

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat