Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 13:03   #14
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Spiser du om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Jeg lurer på så mangt, og dette lurer jeg veldig på:

Tillater du deg selv å spise om kvelden i noen særlig grad, og evt hvordan føler du dette går utover vektnedgangen din?

Da mener jeg både kveldsmat og dette med å fyse på greier, og så spise for kos. Ikke sukker eller karbohydrater av noe slag, men tillatt mat, altså..

Jeg spiser dersom jeg er sulten. Jeg bruker ikke å bli sulten på kvelden, og middagen som vi spiser i 18-tiden er derfor stort sett det siste måltidet jeg får i meg. Dersom jeg fyser på kvelden og altså ikke er sulten bruker jeg å lage meg en kopp urtete, men en gang i blant går det med litt maltitolsøtet sjokolade (Mengdene begrenser seg selv her pga den laktaserende effekten ). På lørdager bruker jeg faktisk å spise en pose Öffer til lunsj da. Det er jo noe jeg alltid har regnet som fysemat tidligere, men nå har jeg altså endt opp med å spise det som lunsj på lørdagene. Det er ikke akkurat noe jeg vil anbefale til andre for det er jo mye salt i det, men for meg som har natriummangel syns jeg det er helt greit.

Og nå snakker jeg meg bort igjen

Spis når du er sulten du, uansett hvilken tid på døgnet det er

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Baconsnacs?
Håper at det ikke er av denne typen:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Baconsnacks

Tipper h*n mener denne

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat