|
Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?
Jeg har ikke enda hatt noen pausedag, da jeg begynte på min nye livstil ganske nylig(litt over en uke siden) Jeg følger skaldeman 50+ og synes det har gått greit. Jeg har også tro på at vekta skal gå den rette veien.
For noen år siden gikk jeg en periode på Atkins, og der kunne man ha slike pausedager, eller kortvarige sprekker på under 12 timers varighet(om jeg husker riktig da) Hadde vel en 3-4 slike men kuttet de ut etterhvert da jeg ikke var menneske i et par dager etter fråtsing med snop, baguetter, pizza og lignende søppelmat.
Tror også at det lett kan bli slik at den ene sprekken, blir triggeren til den neste Jeg gikk ned 25 kg den gangen så Atkins virket veldig bra, men kosten ble veldig ensformig med mye egg og bacon.
Nå er det jo noe helt annet å begynne på lavkarbo. Dette forumet bugner jo over med gode oppskrifter, samt gode råd Kjempegreier syns nå jeg da. Man kan jo spise variert og god mat, og etter halv vektnedgang kan man jo begynne å innføre litt av alle de gode oppskriftene på lavkarbo kaker og annet snacks. Det tenker hvertfall jeg da 
Nå skal det sies at jeg ikke har veldig sukkersug, ikke nå og heller ikke før på Atkins. Jeg har heller ikke kuttet pepsimax, og drikker sikkert 1 liter hver dag. Mulig derfor jeg ikke har sukkersug. Jeg drakk lettbrus(uten karb) på atkins også og det forhindret ikke vektnedgang for meg, så foreløpig velger jeg å ha min pepsimax Tror jeg ville fått stor problemer med å drikke bare vann i store mengder hver dag.
|