Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 03:32   #66
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva putter dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av xsandrax, her.

Alt handler om viljestyrke og planlegging sånn som jeg ser det, så om man ikke klarer å holde seg med ulovlig godter i bare en dag eller to, så har man heller ikke et såå dypt ønske å gå ned i vekt - som de som holder seg til det tidsrommet som ble bestemt.. mulig de har et stort ønske om å gå ned i vekt, de er bare ikke forberedt til å jobbe så hardt for det..

Alt er ikkje viljestyrke og planlegging. Eg er sjokoholiker. "Tørrlagt" no, men like fullt så kan eg ikkje ta berre ein bit. Eg må seie nei. Ein bit mørk sjokolade går an, sjølv om det også er vanskeleg for meg, Men vanleg sjokolade med sukker kan eg ikkje røre. Det trigger noko i hjernen min. Det er som å seie til ein alkoholikar at han må ha nok viljestyrke til å ta berre eitt lite glas vin i juleselskapet. Det går ikkje. Det er ikkje berre sjølvkontroll og viljestyrke det er snakk om, det er hjernekjemi. Eg kan ikkje planlegge å spise berre ein bit og ikkje ha meir heime, for eg kan få tak i meir. Og det dyret som kjem fram når det blir trigga på rus, det er ikkje fint uansett om det er narkotika, alkohol eller i mitt tilfelle sjokolade.

Eg må rett og slett finne andre måtar å kose meg på, for eg veit kva for øydeleggande konsekvensar det får for meg å gi etter, om så berre ein einaste gong.

Eg er veldig glad for deg at du ikkje forstår korleis dette er. Men tru meg, det er heilt reellt, og handlar om meir enn å berre ville.

Mvh,
Zillah
som no er sønderknust av kjærlighetssorg og har ein heil sekk full av sjokolade, og ikkje ønsker noko meir enn litt døyvande rus, men som ikkje kan.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat