Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-11, 21:56   #31
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke matvarer MÅ du ha i hus?

Jeg skjønner at jeg er fryktelig kjedelig i matveien, evt. bare lat, for jeg har jo bl.a. både JBK, fiberhusk og sukrin liggende, men har aldri brukt det bortsett fra sukrin noen få ganger da jeg gikk på Fedon og fortsatt hadde søtsug

Men det jeg stort sett har tilgjengelig er:
I fryser'n: Baconbiter i porsjoner a' 70 gram, nakkekoteletter, kyllingfileter, ketosevennlige pølser og hamburgere, bær, blomkål og brokkoli, rosenkål, fisk, kjøttdeig/karbonadedeig, revet ost
I kjøkkenskapene: Bokstomater, makrell i tomat, tunfisk, sjampinjong, minimais, kokosmelk, avokado, uendelige mengder krydder, Basete
I kjøleskapet: Egg, agurk, salat, selleristang, løk, hvitløk, paprika, tomat, meierismør, tran, rapsolje, Creme fraiche, skinkepålegg, laktosefri matfløte, norvegia, oljedressing, sennep, hamburgerdressing, majones, tabasco.

Kanskje ikke så kjedelig likevel, det ble jo en ganske lang liste selv om kjøleskapet stort sett ser tomt ut

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat