Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-05, 15:23   #10
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hmm jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det innlegget, mine humørsvigninger (og de er sterke!) forsvinner momentant når jeg legger om til lavkarbo, og jeg sover mye bedre om natten... Jeg får også mye lengre "lunti", det tar mye lenger tid før jeg blir sint.
På lavfettdiett har jeg uregelmessig syklus, på lavkarbo får jeg mensen etter 33 dager HVER ENESTE MÅNED, den er totalt i rute....
Er jeg et unikum, kanskje?

Det jeg mente med at å telle kcal var dødfødt og usunt, var at mange inkluderer usunne matvarer og ekskluderer sunne, bare fordi de teller kcal. De kan spise Weetos-sjokolader, men ikke avokado og nøtter. Det ser jeg en STERK tendens til inne på vektklubb.no. Olivenolje er de livredde for, men vingummi kan de spise endel av. Det blir liksom helt feil, syns jeg. Fokuset havner for mye på kcal, og for lite på sunnhet.

Lindberg teller, etter det jeg har forstått, IKKE kcal, selv om man ikke er i ketose her.