|
Sv: April 2011 --->
Ser det er mange, meg selv inkludert, som har skeiet ut. DET ER IKKE LURT!!!!! Hvorfor går vi på diett, egentlig? Og hvorfor legger vi om kostholdet såpass drastisk (vi får jo kroppen til å helt endre forbrenningstaktikk!!) dersom vi ikke skal ta det alvorlig? Det er ikke bra for kroppen å dingle frem og tilbake mellom ketogent kosthold og karborikt kosthold. Enten må vi velge ketose til vi er i mål, eller så må vi fortsette med kosthold med høyere karboinnhold og heller trene mer for å nå målene våre. Jo mer vi holder oss i skinnet nå, jo raskere når vi målene våre. Tenk hvor kjedelig det blir når det blir sommer og alle andre går i lekre sommerkjoler og vi tenker at "hadde jeg ikke skeiet ut såpass mange ganger så hadde jeg også gått ned 5 kg til..." ..
Fy og fy, alle sammen!!! 
Vi må passe oss så det ikke blir en litt sånn lettsinding holdning der vi tenker at "pytt pytt, en liten utskeielse får ikke de store konsekvensene".
Til meg selv: Skeier du ut en eneste gang til så roter du det til for deg selv sånn at du kan glemme planene for sommeren!! *trusler* 

|