Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 19:55   #1
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Famling i blinde

Jeg er så fedd up av å ikke klare å motivere meg selv til å gå ned de siste kg'ene som gjenstår.
Jeg gikk ned en haug i 2009 og til 2010, har nå holdt meg stabilt under 100 i 1 år, men har som mål å nå rundt 75 kg.

Jeg har rundt 23 igjen til målet med andre ord.

Problemet er at jeg verken klarer å motivere meg, strukturere meg, eller få det til.
Jeg trener stort sett 3 dager i uken hver uke, styrke, og noe kondisjon (tredemølle, snart byttet ut med skog og mark)

Jeg er alt for glad i sjokolade, spiser hjemmebakt knekkebrød (av linfrø, solsikkerkjerne, sesamfrøkjerne, kruskakli, havregryn og grov rug) samt rundstykker laget av samme deig men med noe hvetemel, og 2 pk gjær for å få dem til å heve litt.
Spiser ost, skinke, spekeskinke, kaviar og egg.
Glad i grønnsaker og har alltid mest av kjøtt og fisk/grønnsaker på tallerken min.

Det er klart muligheter for forbedring i kostholdet, det er det alltid..
Sjeldent godis i hus, drikker noe pepsi max men ikke mengder.

JEg aner ikke hva jeg skal foreta meg for å få vekk de siste 23 kg...
Har vurdert eurodietten, samt easylife, men det koster så alt for mye og økonomien tillater det rett og slett ikke.

Hva gjør dere andre, og hvordan får dere til å strukturere det i en travel hverdag?

Jeg har 3 barn, hvor av 2 av dem har spesielle behov og krever mye oppfølging.
JEg er sykepleierstudent, og det tar jo sin tid, i tillegg til jobb, hus og hjem.
Jeg klarer ikke det her jeg, og skjønner ikke hvordan jeg skal få det til...