Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-11, 14:20   #10
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte

Etter at jeg hadde levd på lavkarbo i ca 6 mnd skulle jeg ha min første fuktige tur på byen. Kvelden ble koselig den, men fyttikatta dagen etter...... trodde jo først at det var fylleangst....... men etter flere timer med et hjerte som holdet på å hoppe utav sitt gode skinn eller komme krypende opp halsveien, måtte jeg krype til tlf og ta kontakt med legevakten. Masse styr, med reg. av hjerte og puls etc. og henvisning til hjertespes. osv...... Etter en runde hos spesialist med masse tester og prøver, alt var normalt Fant jo ut i ettertid et det rett og slett var en reaksjon på alkoholen og så lite karbohydrater som gjorde at jeg hadde den ekle opplevelsen. Har prøvd meg litt frem med alkohol i etterkant og det har funka bra så det var nok en engangs opplevelse, men det var ekkelt. Er så greit å se at det er andre også som har slike ekle opplevelser, føler seg ikke så alene da, heldigvis er de sjeldent farlige, men er en i tvil, ta ALLTID kontakt med lege.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat