Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-04, 19:28   #440
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Høres nydelig ut med en sånn 'filosoferings dag'. Jeg synes det er vanskelig å få tid og rom til å tenke egne tanker.

Vi har gått familietur i dag, til nærmenste varde. Det tar 3 ganger så lang tid å klatre opp som å gå ned. Det var så mye deilig markjorbær langs stien - og masse moden blåbær. Etterpå spiste vi noe min bror kalte en 'fusion' middag: elgstek, viltsaus, rårrørte tyttebær, brokkoli og så hummus og tzatsiki. Men både lillesøster og jeg var så slitene da vi kom til bors at det ble et urolig måltid. Vi tok en hvil før desserten: surmelksfromasj med masse jorbær. Ja det var min søndag. I dag blir det veldig tidlig kvelden.