Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 13:05   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vanvittig søtsug!! Sukk...

Opprinnelig lagt inn av Dina1, her.

Er 14 daga sia eg starta med lavkarbo. Grunnen va at eg alltid har følt meg så oppblåst i magen, å "tung" i kroppen. Magen e blitt mye bedre, å den ene dagen eg va på reise å spiste karbo- mat, blei eg skikkelig kjip i magen igjen. Trur det her funke for meg MEN, når det gjeld sjokolade og søtsaker har eg viljestyrke som en sliten sokk!! Eg har to små barn på 3 og 1 år, å sover minimalt. Blir ekstra sugen de dagan eg e mest sliten, å vet at eg må gjøre nåkka med det. Treng tips til korsn eg skal klare å stå imot søtsuget.... Anyone?

Etter 14 dager burde du ikke ha så sinnsykt søtsug lengre, og jeg vil kanskje advare mot og spise lovlig lavkarbosøtt for å bøte på foreløpig. Spiser du nok fett i maten din hver dag? Ofte er det slik at når man spiser for lite fett - suger kroppen etter karbohydrater fordi den ikke får nok næring - spesielt om ikke fettforbrenningen har kommet ordentlig i gang. Spiser du i tillegg NOK mat? Mangel på søvn vil nok også gi deg ekstra sug - er det noen måte du kan få avlastning noen timer en dag eller to i uka så du kan få sove ut ordentlig?

Siden du ikke følger en spesiell retning kan du jo notere ned en typisk dagsmeny så får vi se

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat