|
Sv: Hund på lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.
hun er så hard i magen at bæsjen ikke kan klemmes sammen når jeg plukker den opp. den kan knekkes, men da spretter den utover som porøs murstein men hun går altid i bånd da vi er ute, så jeg VET at hun ikke har spist mur... pleide ikke å bløte tørrforet. hun drikker litt mindre nå, men hun drikker fortsatt ganske mye. har vært på dyrebutikken nå og kjøpt v&h nr 25. den er det lakseolje i. hun trenger sikkert ikke valpefor lenger. fyller et år om 10 dager
Jeg ville ikke vært bekymret over at bæsjen er hard. Det er vanlig når du råforer. Den blir enda hardere og mer smuldret om du BARF'er (Bone And Raw Food) for da får hunden mer bein i seg også. Det er faktisk en fordel for hunder med hard avføring, da får de tømt analkjertlene sine på naturlig måte...
Jeg er fornøyd når bæsjen til hunden min triller av gårde At den ikke kan klemmes sammen gjør at den er lettere å plukke opp også, fordel for hunden og fordel for meg. Om det ikke blir et tydelig problem for hunden ville jeg ikke begynt med å legge til grønnsaker, og i alle fall ikke kli eller andre kornprodukter 
|