Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Jeg begynte med en teskje V&H omtrent og økte sakte. Var ikke mulig å få han til å tåle det. Prøvde på nytt etter at magen hans roet seg(han døde nesten av tarmbetennelse), samme tilvenning. Rett tilbake til suppe- avføring selv med bittesmå mengder. Og som han prumpet! Jeg våknet på natten av at soverommet stinket, og han sover på rommet ved siden av! Til slutt la Gubben ned forbud! Ble sprø av den lukta over alt hele tiden! Kun Eukanuba for sarte mager gis til den hunden bortsett fra små mengder kjøttrester og Biola! Minne rmeg forresten på at jeg har mer i fryseren. Får ta opp og gi den andre hunden, som heldigvis tåler absolutt alt!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg begynte med en teskje V&H omtrent og økte sakte. Var ikke mulig å få han til å tåle det. Prøvde på nytt etter at magen hans roet seg(han døde nesten av tarmbetennelse), samme tilvenning. Rett tilbake til suppe- avføring selv med bittesmå mengder. Og som han prumpet! Jeg våknet på natten av at soverommet stinket, og han sover på rommet ved siden av! Til slutt la Gubben ned forbud! Ble sprø av den lukta over alt hele tiden! Kun Eukanuba for sarte mager gis til den hunden bortsett fra små mengder kjøttrester og Biola! Minne rmeg forresten på at jeg har mer i fryseren. Får ta opp og gi den andre hunden, som heldigvis tåler absolutt alt!
Stakkars lille Rottisen da