Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 21:41   #1628
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

monica: du er så smart. er overbevist om at du kommer i mål, og at du kommer til å BLI der. jeg prøver å tenke slik som deg. 2 kilo av gangen. igrunn tenker jeg nå "holde vekten til etter sommeren" ellerno, og så hvordan det går seg til, og da tenker jeg å ta fatt på resterende. jeg merker jeg må passe meg for ikke å falle helt av. så slik har jeg tenkt i det siste da. så lenge vekten holder seg stabil, skal jeg jobbe med å bli kjent med "nye" meg, og bli glad i henne

...eh...takk for at du sier det....nå for tiden har jeg bestemt meg for å suge til meg alt det positive folk sier om meg...så jeg bygger meg opp og ikke bryter meg ned og gir meg selv dårlig tro på vektfokuset mitt! Så da var det ekstra deilig å lese kommentaren din idag...
Jeg likte UTROLIG godt Mille, det du skrev om å bli kjent med ditt nye jeg og bli GLAD i "henne"....kanskje det jeg også holder på med, bare at jeg beskriver det med andre ord!!!!!!!!!! Tenk så viktig.
Jeg kjenner at jeg skal ned tre-fire kilo til før jeg er fornøyd før sommeren. Men da stresser jeg overhodet ikke med resterende. Da får resten være en skikkelig bonus isåfall. Tror det er meget fornuftig å tenke sånn. Jeg har også midjemål nå på under den farlige grensen på 88 cm. Det er digg!!!! Tenk så mye vi i denne gjengen har oppnådd siden ifjor.....Jeg er kjempe imponert over dere alle og meg selv da, og tar hatten av og neier pent! Alle fortjener en stor klapp på skulderen
Grattulere masse Mille, Hapylady(spes.med to sifret tall...det er stort!!!!) og Streber....
...da er det helg, ungne i seng og min deilige mann venter i sofaen...nå er det fredagskavalkaden.....gullrekka...eller hva det nå kalles