Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 15:41   #34
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hund på lavkarbo

Du kan bruke stort sett de samme grønnsakene som du selv spiser med unntak av alle løksorter. Vanligvis så tar jeg av til dyrene av de grønnsakene jeg koker til oss mennesker før jeg evt. salter/krydrer vår mat.
Jeg bruker ofte broccoli, blomkål gulrøtter eller rett og slett gulrot-bladene eller salater.
Hunder kan greitt spise f.eks. erter, men mine to får da ekstremt mye og illeluktende gass i magen, så jeg unngår det.
Du nevner avocado; mennesket er faktisk et av de få pattedyrene som kan spise det. Avocado er giftig for de fleste dyr, inkludert hunden.

Jeg tar inn ei 20 kilosblokk og lar den ligge noen timer eller natten over (obs! legg den i en balje eller noe så du slipper griserti fra blokken når den begynner å smelte.) slik at jeg klarer å dele den opp. Jeg bruker rett og slett et godt spett og hammer......
Det blir litt søl når jeg holder på, men arbeidet er gjort på en liten time og så har jeg akkurat passe porsjonspakker i fryseren i lang tid.