Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 10:56   #23
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Ketose og overspising

Opprinnelig lagt inn av cato, her.

Takk for fine svar her, dykk set med mykje kunnskap!
Eit spørsmål, eg steiker ein pakke strimla bacon no, ifølge deklarasjon veg denne 150 g, men ferdigstekt veg eg denne til 82 g. Kva går eg ut ifrå, reell vekt?

Treninga mi, 2 timer i snitt: Vel, her er eg avhengig, dette har med eigenfølelse osv. Som sagt har eg vore bra i form, og ser etter ein veg tilbake dit. Vanleg dag er anten sykkel 2 mil til gymmet, 1 time styrke og så heimatt, gjerne hardkjøyr desse to mila. Eller langtur 5-15 mil alt etter form. Eller, topptur rundt i fjella her eg bur, ski eller løp.
Eg deltek i: Trondheim-Oslo sykkelritt, Bergen-Voss ritt, Birken, Jotunheimen rundt++ div mountain bike ritt. Løp:Skåla opp, Storehesten++ slik at trening er nokså viktig.

Badevekta er ikkje til å stole på, men den gjev ein indikasjon på rett veg. Eg har også feittklype, men tør ikkje bruke denne no..ja eg har eit forvrengt bilete av eigen kropp, men det får så være. Som tidlegare nevnt, bra form ifjor, ifølge klype 7%. Der likte eg å være, sjølv om fastlege, sambuar og alle rundt var bekymra og maste på meg mat, mat, mat.
I dag liker eg ikkje vekta, dette er då snart eit år sidan "godfølelse". Eg må inn på rett spor, finne balanse mellom mat og svolt, slik at godfølelse kjem tilbake.
Det blir jo også eit lite "press" på meg, sidan eg tidlegare har lykkast med vektreduksjon, så vil eg gjerne klare dette igjen og komme inn på rett spor.

For 6-7 år sidan var eg 111 på det meste, dog kun styrketrening med målsetjing størst mogleg. I fjor sommar 75 kg i mai/Juni. I dag 89. Kan også seie, 34 år og eit par dagar.

Ok, frukost, 3 egg og ein pakke strimla bacon frå first price, loggført i bokji.

Hei Cato.

Ser du den setninga jeg har utheva i det du skrev over? Her ligger problemet ditt. Selv har jeg gått ned 18 kilo i fjor, og fikk endelig en fettprosent på 14, noe jeg var vanvittig fornøyd med. Det som er igjen nå er bagateller. Under 12% regnes som usunt. Jeg tviler sterkt på om kroppen din er enig i at du skal så lavt, og jeg tror ikke du vil nå det med lavkarbo heller.

Flott at du trener mye. Det er knallbra... men du må jobbe med selvbildet ditt. Hør på de rundt deg... de var tydeligvis (og med jævlig god grunn) bekymra for deg når du var nede i 7%.

Det er ikke meninga å være krass og ekkel nå, men det du trenger er ikke kosholdstips (der er du nok på rett vei). Det du trenger er noen å snakke med som kan få deg til å innse at du faktisk er slank.

Lykke til med selvbildet.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat