Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 08:48   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedmeoperasjon - Diabetes 2

Etter hva jeg har skjønt, så er det ikke mye mat man får i seg etter at man er operert.
Nå vet jeg ikke noe spesifikt om dette, men jeg har hørt at man er mett etter 1/2 til 1 brødskive, middag er kanskje 1/2 til 1 potet og et lite stykke kjøtt/fisk osv. Og mange spiser mange små mellommåltider, som litt nøtter og yoghurt og slikt. De får da et jevnt blodsukker og blir friske (ville heller sagt symptomfrie) fra diabetes 2. Jeg hadde nesten sagt, naturlig nok.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat