Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 23:13   #72
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ukepenger til en jente på 13 år

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Setter pris på at du deler historien din som er med på å nyansere det hele =) Flott at det fungerer noen steder.

Jeg er som nevnt åpen for at det i visse tilfeller kan være hensiktsmessig. Edit; Er glad jeg i dette enkelttilfellet har feil i form av at jeg trodde motivasjonen ville synke når belønningen forsvant. Går ut fra han klarte å finne en indre motivasjon på andre måter =)

Om du hadde spurt han om han hadde noen indre motivasjon, hadde han nok sett på deg, ledd og sagt: hva f... er det du snakker om?
Han har bare havnet på rett hylle i livet og er overlykkelig over å tjene egne penger!