Tråd: Sitater
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-05, 16:27   #7
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ja,- og det måtte være en mann som startet den...

og naturlig nok en kvinne som avslutter den

Sitat:

Gullkorn fra barnemunn

"Hvis man ikke gifter seg blir man til en pepperbøsse"

"Hvis man drikker for mye vin blir man arbeidsledig"

"De som ikke gidder å jobbe, snyter seg i statskassen"

"Å være arbeidsledig betyr at man ikke er gift. Noen velger det selv, mens andre ikke orker tanken på det"

"Faren min tjener så mye at han får både lønn og moms"

"Damer kan ikke bli kjøpt opp som fotballspillere. Rett og slett fordi de ikke der dyre nok."

"Man kan bruke menn til å skrifte på bildekkene med. Og til å porsjonere ut lørdagsgoderiet"

"Operan kommer til å koste alt annet enn flesk. Og det er skattebetalerne som må betale fra sin private lommebok. Faren min er faktisk forresten en av skattebetalerene...."

"Presiden Clinton har røkt en sigar under kjolen på en dame. Det var det verste amerikanerne hadde hørt om. De ville dømme ham til døden, men de bestemte seg for heller å angre på hele greia"

"Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk"

"Clinton følte seg frem i Senatet på en dame. Det var litt dumt gjort av ham for det er ikke sikkert at hun ante noe om det"

"Barn bader nakne, men voksne liker å skjule sine eldre deler"

"En ansatt er en som bestemmer over sjefen når han ikke er tilstede.

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat