Sv: Ny og usikker ...
Tusen takk for svar og hilsener... Ikke vanskelig å føle seg velkommen her 
Wacky, Jabba og Gerd: Ser dere skriver at deres "greie" er ketolyse; vil det si at dere alle har bestilt startpakke slik Wacky har gjort det, eller betyr det bare at prisnippet deres er dette med at ketoner forbrenner fett? Er det egentlig noen forskjell på Ketolyse og LCHF? Uansett veldig inspirerende å se at folk faktisk går ned i vekt her, blir jo litt "misunnelig" på Jabba som kan skryte av at 40 kilo er borte, og Gerd med sine 23!! Så deilig det må være!!! Ps: Takk for fine linker, Gerd!!
Millie88: Jeg har allerede merket at det er noe rart med sultfølelsen ja, og sliter kanskje litt med forskjellen på "fysen" og sult, kanskje også litt vanskelig å kjenne helt når en er "passe mett" ennå, men det kommer nok etterhvert.... Jegt med min størrelse er nok vant til over lang tid å overspise en del, er nok ihvertfall vant til større enn gjennomsnittlige porsjoner, for å si det sånn... Søtsuget som var ekstremt i ca halvannet døgn er allerede roligere, virker som det hjalp å kutte ut alt av søtningsmidler; Cola zero og lignende... 
Furine: Takk, alltid hyggelig med en hilsen, får en til å føle seg mer velkommen....
Adeleide: Takk for mange gode tips.
Jeg ser du har skrevet LCHF i "metode"-boksen, betyr det at du ikke slavisk følger ketolyse/skaldeman+xx eller noen spesiell kur, og du bare spiser riktig etter eget hode? Det er ihvertfall det som er tanken min til å begynne med, og så tilpasse etterhvert når/om det trengs...
|