Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 21:16   #37
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg tenkte ikke på det dengang vi valgte navn for førstemann, men jeg har adoptert den siden. Testen er om navnet høres natulig ut som høyesterettsdommer, da er det greit. Realitydeltaker, not so much.

Jeg føder pode nr to nesten akkurat 5 år etter den første og da drar jeg visst ikke nytte av ikke-førstegang-effekten.
Men nå har jeg i det minste prøvd det før og skal ikke ha piller å sove på først og ikke ha epidural etterpå og i alle fall ikke ligge på ryggen halve døgnet til slutt.
Jeg tror alle de tingene gjorde at alt tok lenger tid og var mindre effektivt, da vil jeg heller stavre meg frem i gangene og muligens rope litt for meg selv og andre

Jeg hadde ingenting av bedøvelse... Annet enn et boblebad.. Fikk beskjed om et jeg ble FOR avslappet der og ble tatt opp..

Jeg skvatt ut begge unga mine. Det tok 10-20 min. Det er bare å gi peisinga!