Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 20:29   #35
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Har foresten hørt og erfart at nummer to kommer fort. Omtrent alle jeg kjenner har hatt en kjapp andrefødsel- nummer 3 derimot, er ofte en luring

Navn: Vi har 3 jenter, Synniva, Vilde og Hermine Jentenavn er lett, guttenavn er vanskelig

Jeg er så sær angående valg av navn.. Jeg tenker som så at navnene på alle i familien på "kle" hverandre. Hvis det ikke er noen fra før som har feks K i navnet sitt, så får ikke nypoden et navn med k. Hos oss er det d,l,s,n,a,i,e bokstavene som rår. Fornavnet må klinge med etternavnet.. Jeg får fnatt hvis jeg leser et lett fornavn med et tungt etternavn og visa versa.