Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 13:34   #149
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Hei og hå alle sammen!
Her kommer oppdatering etter legetimen min i dag
Som noen kanskje ser har jeg endret fra ketolyse, til generell lavkarbo, å det er det en god grunn for Min lever reagerer nemlig på mitt ketolyse kosthold, å leveren min er ikke glad for å få så mye fett hver eneste dag... DESSVERRE! Nå er det tatt prøver, så er spent på de. Nå skal jeg over på et kosthold som ikke inneholder så mye fett, men litt mere karbohydrater. Grunnen til at jeg har hatt så mye vondt i hodet, vært så slapp og sovet så dårlig, er mest sannsynlivis at min kropp ikke har det godt så langt ned på karbohydrat skalaen. Så, KETOLYSE ER IKKE FOR ALLE! Mitt beste råd, om du føler deg dårlig på ketolyse så langt ut i. Gå til legen din, få tatt litt prøver, å se hva som kommer fram, spesielt om du har en lege du stoler på Å det burde alle ha! Hår tapet mitt var mest sannsyligvis relatert til et relativt hurtig vektap, men et sikkert svar på dette kommer når blodprøve svarene kommer. Å en ting som var kjempe viktig, som virkelig ikke legen min kunne få understrekt nok, DRIKK NOK VANN!

Hovedregelen for meg fremover nå blir å holde meg unna brød, ris, pasta og poteter, å selvfølgelig sukkerholdige varer. Men jeg kommer til å introdusere litt mere bær, nøtter, og litt frukt inni mellom. Jeg håper at alle som sliter på ketolyse får den hjelpen de trenger