|
Sv: Den store felles ED-tråden
God morgen!
Til deg Gro, sånn trøtthet er viktig å ta hensyn til. Du trenger sikkert mer søvn. Har lagt meg tidlig i det siste jeg også. Hvis jeg ikke får nok søvn...blir jeg jo helt "frynsete i kantene". Trening og nok søvn for meg er super viktig!
For meg er det en trøst ihvertfall å se at alle glir inn og ut av faser hvor motivasjonen ikke alltid er på topp. Men ingen av oss har ennå mistet lysten til å fortsette.
Hapylady....skjønner UTROLIG godt følelsen av å syntes synd på seg selv. Jeg har alltid gitt meg selv kos, belønninger og trøst i snop, kaker......ikke rart følelsen kommer igjen. Men nå er vi bedre rustet til å takle følelsen og komme oss videre. Du tok jo ingen ting. DU ER superflink
Idag skl jeg bake brokkolimuffins...nuffins....he,he! Prøvde noen andre her om dagen, scones laget av mandler, valnøtter egg og smør....utolig gode med pålegg og grønt på. De var salte og gode og fantastisk enkle å ta med som mellommåltid, lunsj og kvelds! Skal sende oppskrift senere, må bare få igjen boka av venninna mi! 
"Jakten på 70-tallet"- fortsetter....he he....koden på oppdraget har jeg jo, må bare bruke den...he,he,he