|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
Jeg var i bokhandelen en dag og spurte etter GI boka til Skaldeman. Men det eneste de hadde var en slik pocketbokutgave. Denne hadde bare masse tekst, og ikke bilder, og var like kjedelig og lite inspirerende som Ketolyseboka.
Finnes ikke denne boken også i en hard variant, og er denne mer artig og fargerik enn pocketboken?
kan ikke forstå at de lager bøker som ser så kjedelige ut. Bilder og farger gjør alt litt lettere synes jeg, og så er det jo kjekt med flotte bilder av maten de lager.
De hadde forøvrig en ren kokebok av ham, men kjøpte den ikke siden jeg har blitt anbefalt GI boka.
Pocketutgaven og hardback utgavene er alltid de samme og er like når det er snakk om samme bok(tittel/forfatter). Det er ikke forskjell på innholdet for det om omslaget er mykt eller hardt 
Grunnen til at du ble anbefalt GI-boka og ikke oppskriftsboka, er for at GI-boka forklarer alle prinsippene og hvordan det virker. Den forklarer i detalj hva du skal gjøre og har mange bra oppskrifter. Gi-boka er ganske morsom synes jeg for han tar til tider ganske krasse oppgjør med samfunnets matvaner. Tror du vil finne den både underholdene og lærerik dersom du bare gir den en sjanse.
Må bare spørre; leser du aldri bøker som ikke har fargeglade bilder??Noen av de beste bøkene som finnes har jo ikke akkurat bilder?? 
|