Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 23:54   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ikke gått ned noe som helst første uken i ketose!

Opprinnelig lagt inn av Elise_131, her.

Så bra at du er mye bedre! har hatt problemer med magen i alleår men de fant tørst ut av det skikkelig i sommer.. så endelig skal eg få medisiner og bli bedre tenkte eg.. ikke pokker om det hjalp litt en gang ! gleder meg til det har gått en månedstid nå så håper eg det hjelper for meg også!! Fikk beskjed om at eg måtte på haukeland eg hvær 4 måned å ta blodprøver å litt gastroskopi og koloskopi og anndre mindre kjekke ting.. :P men vist eg føler meg frisk av ketolyse trenger eg i allefall ikke å gå på medisiner som ikke funker allikevell

ble kjempe glad når eg leste innlegget ditt, for har sett gaanske svart på å bli kvitt mage symtomene eller ikke kvitt dem for det går jo ikke men få redusert dem så eg slipper å løpe fra timen for å gå på do.. håper det hjelper meg og gleder meg, ble i allefall motivert til å fortsette kuren nå!

Så kjempebra at du ble enda mer motivert! PM meg gjerne om du har spørsmål. Jeg ble diagnostert i 2005 - 26.mai faktisk, glemmer aldri den dagen... etter 3 år med akutt diare etter maten...

Ønsker deg så mye god bedring - det er såååå deilig når den forventede krampen/smerten IKKE kommer - og du, all LUFTproblemene ble vekke til meg! Ingen promping her i gården lengre nei! Sambo er litt glad for det for å si det mildt - for de var ikke enkle og overse *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat