|
Sv: Ikke gått ned noe som helst første uken i ketose!
Så kjekt at det er andre med mb chron her inne! eg fikk entocort som i noen tilfeller uheldigvis mitt, gjorde at eg la på meg 13 kg, ble humørsyk og var liiitt vannskelig å leve med for min stakkers samboer så nå har eg sluttet med medisonen også mot legens vilje.. så eg fant ut at kosten var det eg kunne prøve å gjøre noe med og googlet eg og googlet og googlet litt til, og fant ut at med de tingene eg ikke ble dårlig av å spise så var det som var i gjenn egentlig rein ketolyse mat.. så hvorfor ikke prøve så håper eg slipper å bli så mye verre merker det litt nå, men har mye mye mer energi en for en uke siden så forhåpentligvis blir magen bedre også.. hadde vert mye greiere å kunne spise seg frisk en alle de tablettene i allefall en cellegift, huff det må være siste løsning.!! Men kjekt å kunne spise, holde seg mett og samtidig gå ned i vekt, så håper eg det hjelper på magen også
foresten, har du gått på ketolyse lenge? har du vert hos legen etterpå å fortalt det? eg skal til den vanlige 4 måneders kontrollen på fredag, og er kjempe redd for at legen skal si at eg må på nye medisiner eller at ketolyse er en dårlig ide.. :/
takk for kooselige svar allesammen, humøret får jo en kjempe boost av å være medlem her det skjønner jo eg og 

|