Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:25   #148
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Husmor27, her.

Maylinn - kjære snuppa
Jeg kjenner igjen noe av det du beskriver her fra ketolyse som fikk meg til å kombinere ketolyse/fedon Jeg orket ikke lenger å være så slapp, svimmel og kvalm- så med økt karbo inntak mellom 50-80gr pr døgn .. Spise en frukt eller to og enten grovt lavkarbo brød eller knekkis.. Så har jeg fått mer energi ,jeg har ikke vært plaget med svimmelhet og jeg går ned ( dog saktere da)..

11kg ned er kjempebra jobba!! Jeg har mista 8 kg "bare" - men merker det sykt godt på klea mine ... str 44/46 i bukser og str 38/40 i topper, t-skjorter o.l ..
Jeg vet at for meg fungerte det fint å legge om kosten.

Hei Carina!!

Det gikk bra en god stund, MEN! Lars-einar begynte å få problemer etter ca 6 uker, ble sur for ingenting, uansett hvor mye han sov var han drit trøtt... Så begynte han å spise et par frukt om dagen, pluss at han drikker cola på lørdager, å han fikk det mye bedre med en gang! Å han har gått ned nesten 15 kilo! Av mine 11 kilo er jeg sikker på at 4 eller 5 av de er bare vann, for jeg var så hoven i både ben og armer før jeg begynte... Nå spiser jeg mellom 20 og 30 karber, å skal prøve det i et par tre uker fremover...

De siste 3 uker har jeg virkelig følt meg helt elending.... Aldri vært så mye trøtt, sovet så dårlig, eller faktisk følt meg så generelt dårlig på veldig veldig lenge! Som du sikkert har fått med deg skal jeg til legen i morgen, å jeg er veldig spent på hva han sier!