|
Sv: Desember/januarstarternes veietråd
Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.
Tusen takk, Nisse. Som sant er så føler jeg meg ikke så veldig flink egentlig. Har kommet inn i en rutine, og tenker ikke lenger over hva jeg spiser. Jeg trener masse, og har som tidligere skrevet, vært i masse aktivitet ifm. oppussing. Det føles så lekende lett å ta av, og det føles iallefall ikke som en kur. Jeg er noe ensidig i kosten ref. rutinen, men det plager meg ikke. Har ikke gått lei maten ennå iallefall. Du skal vel ikke se bort i fra at kroppen min snart vil ha seg en liten pause den og, men jeg har uansett kommet veldig langt på vei til å nå målet mitt.
Jeg håper jo at forløsningen kommer for deg og, og at vannet går. ;-) Jeg har iallefall troen på at trening hjelper godt, det er jeg ganske sikker for at gjelder for meg iallefall.
Stå på videre, dette går veien.
hei aragon. etter gårsdagens hard trening mistet jeg 400g. akkurat nok til å runde -10kg du har rett. trening er tingen...
kunne du skrive hva du spiser i løpet av dagen? du har gått ned så masse at det må være noe som kan få fart på sakene her. glemmer ikke trening

|