|
Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?
Opprinnelig lagt inn av Tasja, her.
Hei!
Ville bare skyte inn at jeg tror man gjør lurt i å høre på sin kropp, og finne ut hva som fungerer og hva som ikke gjør det. Vi er ikke laget like og derfor vil ting ofte være forskjellig fra person til person.
En tanke som slo meg er at kanskje ikke det er det lureste tidspunktet å fokusere så mye på vekttap akkurat nå, men at du kanskje heller kan finne et kosthold som du trives med og tenker at du kan holde over sikt. Ideelt på et nivå som ikke gjør at du går opp igjen i vekt (for det vil nok føles som mye motgang), men et som gjør at du holder deg der du er eller går saaakte ned. Med alt det andre som har skjedd i livet ditt tenker jeg at det kan være greit at ikke også kostholdet skal være en daglig kamp.
Jeg tenker av og til at det får heller ta litt tid med de siste 4-5 kiloene jeg vil ned, og så får jeg trives med kostholdet i mens. Vi er unge og har tid til å vente litt Kanskje mindre stress vil kunne føre til at ting løsner litt igjen! 
Lykke til videre, håper du har en flink lege som tar seg tid til å høre på deg 
Hei og takk for kjempe fint innlegg
Vi er alle forskjellige, det er helt sant! Derfor tror jeg inni mellom det kan være litt skummelt å høre blindt på alt som blir sagt her på forumet. 99 prosent vil jo bare hjelpe til, men det at vi er så forskjellige gjør jo at det ikke alltid blir like lett å følge det alle andre gjør Dessverre!
Du har nok veldig veldig rett i at det kanskje ikke er riktige tiden å kjøre kroppen igjennom et slanke bonanza, å jeg jobber nå egentlig hele tiden for å finne et nytt kosthold som kan passe litt bedre til meg enn det ketolyse gjør Jeg hadde i utgangspunktet 28 kilo å gå ned, 11 kilo er borte, så er et godt stykke igjen. Jeg får nesten heldigvis ligger kiloene ganske greit plassert, lår, rompe.... Mens livvidden min er ikke av den verste, (87 cm). Som jeg skriver litt lengre opp skal jeg forsøke å holde karbohydrat inntaket mellom 20 og 30 karber om dagen, å se om kroppen min syns det er greit. For meg er 15 karber for lite, det holder rett og slett ikke.
Jeg har tre planlagte juksedager i mai, da vi skal reise bort med color fantasy i suite å alt som hører med, da skal jeg ikke ha dårlig samvittighet for å spise det jeg har lyst på! Jeg har vel innsett at mat kan ikke være hovedfokuset mitt hele dagen, hver eneste time