Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 15:35   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: ikke gått ned noe som helst første uken i ketose!

Opprinnelig lagt inn av Elise_131, her.

Hei vill ned 13 kg ja, er 158 cm og veier 68 kg.. så vill ned til 55 bmi en min er 26.. ikke at bmi har noe å si egentlig da.. er vant til å trene ganske hardt og føler at eg har mye mer energi til det nå en før dietten begynte.. men håper vekttapet kommer snart også.!

fikk i sommer diagnosen Morbus chron så fikk eg medisiner (kortison sterorider) medisinene gjorde at på 6 måneder la eg på meg 13 kg. siden eg var fornøyd og trivdes med min egen kropp før eg la på meg disse kiloene så vill eg ned til den vekten eg var i og har fått klarsignal av legen til å trene mer kardio og mindre styrke.. er utdannet kokk så å finne på noe å spise er ikke et problem.. hadde bare hatt et håp om at vekten skulle vise noe resultat i dag..:P hehe..

Jeg har også morbus chrons - og symptomene er mer eller mindre vekke... det tok 3-4 uker på lavkarbo så forsvant de akutte diareanfallene og smertene litt etter litt... håper du får samme effekt! Ble litt verre de første par ukene - men så slapp det taket gitt
Jeg sluttet med kortison mot legens vilje etter et år - ble bare sykere og sykere og klarte ikke redusere dosen uten og bli stygg-syk.... så jeg tvang meg gjennom 4 uker med helv.... og ble stabilt dårlig istedet for styggsyk Nektet på remicade - jeg mener personlig at cellegift ikke er løsningen selv om mange blir bedre av det. Nå har jeg faktisk blitt MYE bedre "bare" ved å endre kosthold - så jeg er overlykkelig over at jeg stolte på min egen intuisjon

Ønsker deg lykke til og ikke minst god bedring!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat