|
Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?
Opprinnelig lagt inn av Aldrimett, her.
Hei igjen 
Apropos det der med lever som sliter; det fins et naturpreparat som heter Mariatistel som er ypperlig for overarbeidede levere. Hjelper leveren å regenerere seg, med resultat bedre leverfunksjon. Fås på de fleste helsekostbutikker. Anbefalt av bl a dr. Bernt Rognlien, som er lege om dog en alternativ en 
Dette er absolutt noe legen min må ta tak i når jeg er der i morgen. Jeg tenker at noe av det er nok psykisk. Jeg har vært igjennom grusomt mye siste to årene, å det var kanskje ikke tiden for å kjøre kroppen min igjennom ketolyse opp på alt det andre som har herjet fra før av. Som kvinne som liker å ta meg så godt ut jeg kan er det ikke moro å miste så mye hår, som mor er det ikke moro å alltid føle seg slapp og sliten, å som forlovede er det ikke moro å ikke ha noe ekstra å gi som kjæreste. Jeg er sykmeldt fra før av på grunn av bekken, nakke og generell stress etter langvaring sykehus opphold med prematurfødt sønn (24+6). Så jeg tror kanskje det er greit å "cut my self som slack"...  
Det er veldig lett å bli negativ og lei når du føler at kroppen din rett og slett verken gidder eller orker å yte, å det er da det er utrolig lett å gi opp.. Jeg bestemte meg for det at jeg ikke skulle gi opp, men at jeg heller skulle forsøke å endre litt på måten jeg spiser. Jeg har til nå klart å gå ned fra 98 til 87 kilo, men, jeg vet at MYE av det er vann. Kroppen min var så hoven som bare det før jeg begynte med lavkarbo, anklene mine var utrolige hovne, å jeg fikk ikke på meg forlovelsesringen min. Jeg har både ankler, å jeg får på meg ringen min igjen Jeg trodde nok jeg skulle se en langt større endring etter 11 kilo, men jeg er faktisk kun 1 størrelse ned...