Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 12:32   #9
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: For damene: P-piller og ketolyse

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Er plaget med kraftigere mens-smerter etter at jeg begynte på ketolyse. Har alltid hatt moderate til sterke smerter, men det har vært verre nå. Lurer derfor på å begynne igjen på p-pillene (Loette) for å dempe dette (har brukt det tidligere med bra "resultat" mht smertene). Noen som vet om p-pillene kan ha noen innvirkning på ketose/vektnedgang? Hva og hvordan isåfall?

Jeg går på minipillen og har fått en direkte følge av den nye kosten. Jeg har det kjempevondt, og jeg har blødd nå i 16 dager i stedenfor 0-7 dager, da jeg ikke blødde pga pillene før.
Vekten har vært kranglete siden mensstart også, så jeg vil tror der er en sammenheng. På vedlegget med pillene så står vektøking som en 'bi-effekt'. Jeg gikk opp nesten 20kg fra jeg begynte til jeg begynte med lavkarbo, men vektøkingen er ikke påvist pga pillene. Uansett så hjalp ikke sunt kosthold og trening, kun lavkarbo har fungert.

Akkurat det merket du spør om har jeg ingen erfaring med, så jeg kan desverre ikke svare med konkret enn som så.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat