Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 23:32   #395
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Seba-stina, her.

Jeg brukte dette i 2 uker, og gikk ned flere kilo i uka. Men slet med både brødene og rundstykkene, så måtte gi opp. De fleste middagene var ok, noen var veldig gode, noen orket jeg ikke spise hele av. Ser mange har kommentert at posjonene var små, men jeg ble stappmett av dem jeg! Men stusset på at det var gulrøtter i nesten alle middagene, det spiser jeg jo ikke i det hele tatt når jeg lager maten selv.

Nå lager jeg maten selv, men har tenkt å bestille inn litt fra spisdegslank etterhvert, kjekt å ha i fryseren når det er som mest travelt.

Er helt enig med deg når det gjelder porsjonsstørrelsene! De første tre dagene synes jeg de var små - og jeg var sulten - men så ble det faktisk problemer med og få i seg ALL maten! Det er gulrøtter i - men det er ikke mange bitene i middagen gitt Jeg regnet på næringsinnholdet og karboinnholdet er bare rundt 20 gram karbo pr dag - inkludert gulrøtter

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat